verslaving

verslaving

donderdag 1 maart 2012

alcoholproblemen

is er iemand die ervaring heeft met mensen met een beperking die kampen met een alcoholverslaving?
Ik moet een cliënt begeleiden die problemen heeft met alcohol.. Hij drinkt in het geniep, liegt over zijn drankgebruik. Ondertussen neemt hij enkele maanden antabuse maar er zijn vermoedens dat hij nog steeds drinkt..

Ik zou de cliënt graag tot inzicht brengen dat er wel degelijk problemen zijn.. Hij wil dit op dit moment niet inzien

6 opmerkingen:

  1. Blijkbaar wreed moeilijk. 't Staat nog nie vele op é. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaja Jana het ziet er nog niet echt proffesioneel uit op dit moment.. maar ik doe men best.. heb net een vetgeile visbak geïnstaleerd!! tis work in progress

      Verwijderen
  2. tis idd een moeilijk onderwerp.
    Misschien eens een filmpje tonen die info geeft en de gevaren en risico's enzo weergeeft.

    Hieronder een linkje die nuttige info voor je kan bevatten ;-)

    http://www.addiction-solutions.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. danku zeer wel leslie..ik weet dat jij menig ervaring hebt rond dit onderwerp dus ik zal het eens bekijken of het nuttig kan zijn voor mij en vooral voor mijn cliënt..

    bedankt voor je BLOGJE!! ;) en geef gerust ook mijn vissen eten, je vooral niet inhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kunnen we die vissen nie dronke voeren? Dit zou je blog pas volledig maken :)

    BeantwoordenVerwijderen